22.1.18 "אי אפשר לקבל את הטוב הזה כמובן מאליו ולכן הרגשתי צורך לכתוב לך את הדברים" 

“שלום אירית,

שנים שאנחנו עובדים יחד ובמהלכן נדמה לי שנפגשנו אולי פעם אחת בתחילת הדרך.

במהלך השנים הלכו ובאו עובדים רבים אצלכם שעבדו מולי ובסה"כ נהניתי משירות טוב במרבית המקרים.

אני כותבת לך היום כי יש עובד אחד אצלכם ששבר אצלי את כל שיאי השירות הטוב והמסור, וזה יוסי כחלון.

אני עובדת באילה בר כ- 13 שנה בתפקיד שבמהותו מחייב קשר רציף עם נותני שירות למיניהם, ובפרט, עם חברות שילוח בינלאומי.

מטבע היותנו חברה יצואנית שעוסקת הרבה גם ביבוא, אנחנו תלויים כמעט לחלוטין ביעילות התפעול של חברות השילוח, והרבה מסדר היום שלנו נגזר מהמהירות שבה אנחנו מקבלים משלוחי יבוא.

עבדתי עם נציגי שירות רבים מחברות שונות, אבל טרם נתקלתי בעובד מעולה כזה.

יוסי מטפל במשלוחים שלנו במסירות מעוררת התפעלות. הוא יכול להתקשר אלי במוצ"ש כדי לוודא שערך הסחורה תואם את הניירת המוקדמת שקיבל, כדי למנוע עיכובים מיותרים למחרת בזמן השחרור מהמכס, הוא דואג לעדכן אותי במסרונים או בטלפון על כל עיכוב בלתי צפוי (כולל היום בבוקר בשל הפגנת הנכים שמעכבת את ההפצה), ושומר איתי על קשר רציף ומעדכן אותי מיוזמתו בכל שלב עד שהמשלוח בדרכו אלינו.

ידוע לי שליוסי יש משפחה וילדים ולכן אני מופתעת כל פעם מחדש מהשעות בהן הוא מתקשר אלי כשהוא נמצא בנתב"ג, כדי לטפל בשחרור משלוחים - לפעמים לפנות בוקר ולפעמים מאוחר בלילה, בנכונות מלאה לעשות את תפקידו על הצד הטוב ביותר, ותמיד בגישה חיובית, נעימה ומסבירת פנים.

העבודה שלו איתנו פתחה בפניי עולם חדש של יחסי נותן שירות - לקוח, והמאמצים שהוא משקיע בנו כלקוחות הם הרבה מעבר למקובל בענף.

עם השנים נרקמו בינינו יחסים מאד טובים ויוסי תמיד זמין ונענה ברצון לכל בקשה ושאלה.

אי אפשר לקבל את הטוב הזה כמובן מאליו ולכן הרגשתי צורך לכתוב לך את הדברים.

עובד כזה הוא נכס נדיר מאין כמוהו.

זכיתם וזכינו.

בכבוד רב,

מנהלת יצוא יבוא

אילה בר בע"מ”

 

25.1.18 "הלוואי שבכל חברה יתנו ללקוחות שירות כמו שנתת לי! "

“היי ג׳קלין יקרה,

איזה כיף קיבלתי את החבילה שלי!!! (למרות שהשליח התקשר מקודם ואמר שבעקבות מזג האוויר הם יתעכבו) אני באמת רוצה להודות לך על היחס החם ככ והדאגה שהחבילה תגיע אליי בזמן!!! זה באמת לא מובן מאליו, ואני מאוד מעריכה זאת! בתור מישהי שלא מזמינה לעיתים קרובות אונליין, קצת חששתי מההגעה של החבילה בזמן אבל בהחלט הפכת את החוויה לנעימה יותר ועדרת לי המון. הלוואי שבכל חברה יתנו ללקוחות שירות כמו שנתת לי!

אז המון תודה שוב,

וסופשבוע נפלא!

מאי מור “

 


13.2.18 "אתם אלופים ושירות מעבר לכל דימיון ..." 

“זקלין היי מה שלומך אני ממש רוצה לפרגן לך ולא יודע איפה להוציא את זה לאור בכלל את חברת gcx אתם אלופים ושירות מעבר לכל דימיון ומהיר קראתי תגובות עליכם וביקורת זוועה....אני לעומת זאת שזה נגע בי להפתעתי הייתי בהלם מהיחס והשירות שקיבלתי לטובה מהיחס החם כמו משפחה שלא עזבת ואכזבת אותי ולא לרגע עד שזה הגיע לידיים שלי ואחרי אני רק רוצה להודות לך באמת מקרב לב על המסירות היחס וההבנה

 ו ה ס ב ל נ ו ת כי אני לא אדם קל בכלל ונתת מעבר למצופה ישרי כוח אלופת עולם......באהבה זאבי.....♥♥♥”


1.4.18 " לא האמנתי שעוד נשארו אנשים שכל כך אכפת להם לתת שירות איכותי וטוב ללקוח "

היי, מה שלומכם שם? אני לא יודעת ם זה המקום אבל לא מצאתי מקום אחר רציתי לציין ולהגיד תודה רבה רבה!!
 לז'קלין המדהימה שטיפלה בי באופו מקצועי, אנושי, אישי ופשוט מעורר השראה! לא האמנתי שעוד נשארו אנשים שכל כך אכפת להם לתת שירות איכותי וטוב ללקוח!
אחרי שעברתי מליון טלפונים ולא קבלתי מענה מחברת השליחויות הגעתי במקרה לז'קלין ומאותו הרגע ידעתי שאני בידיים טובות של אישה שלא רק באה לסמן וי אלא שומעת את הלקוח והאדם בצד השני ותעשה את המקסימום כדי לעזור!
היא הצליחה אותי ברגע האחרון עם הזמנה שהייתה לי מאוד חשובה, עלתה לא מעט , הייתה במשלוח אקספרס שכמעט התפספס על שטויות והיא הצילה אותו ושלחה לי את החבילה במיוד ממש ממש ברגע האחרון והכי קריטי!
וכל זה בנועם, בגישה חיובית, סבלנות ונתינה באמת מבחינתי היא יצאה פשוט מלכה!
רציתי להגיד לה תודה רבה, להמליץ ולציין אותה לשבח!
שיהיה חג שמח!
ולדה טרוגמן

 

30.4.18 “It was a complex case, and I was impressed”

Hi Jaklin,

I would like to thank you for the super effective and fast service you gave us.

It was a complex case, and I was impressed by how you contacted the relevant persons and got the answers for us.

Yours,

Shalom Mitz

Cisco Video Technologies Israel


14.5.18 " רמה כזאת של שירות לקוח, לא מוצאים."

 

ג'קלין היקרה,

אתמול אספתי את החבילה סופסוף.

אני מודה לך מקרב לב על המאמץ הגדול לאתר את החבילה, בלי לוותר.

רמה כזאת של שירות לקוח, לא מוצאים.

ההבנה, העקשנות והרצון שלך לתת לי את הפתרון שהיה כה חשוב לי במקרה זה, פשוט ברמה אחרת.

חברת GCX יכולה בהחלט להתגאות בך,

מאחל לך הצלחה וקידום בהמשך,

את בהחלט ראויה לכך!

בברכה,

Yuval Gabovich


23.5.18 "במדינה שלנו לצערי זה לא מובן מאליו ... שמחתי לעבוד איתכם"

 

אלעד שלום רב,

לפני מספר שבועות קניתי רחפן בארה"ב ושלחתי אותו לארץ.

כמובן שלא היה לי מושג קלוש בכל הפרוצדורה שאני צריך לעבור (משרד התקשורת, רת"א וכו) - וזו אשמתי שלא בדקתי זאת קודם לכן.

בכל הזמן הזה ליווה אותי שרון בצורה אדיבה ונעימה. השתדל לעזור ולכוון ולא פעם גם התקשר כדי להסביר לי לאט יותר...

במדינה שלנו לצערי זה לא כ"כ מובן מאליו וחשבתי שכדאי שאתה - בתור המנהל שלו - תדע זאת.

תודה רבה ושמחתי לעבוד איתכם

יואל בן שימול

פסגות


30.5.18 "אנחנו בדרך כלל נוטים כאנשים רק להתלונן וחשוב שגם ציון לשבח יעבור הלאה"

 

ג'קלין היקרה למרות שהטיפול במקרה שלי טרם הסתיים אני רוצה להודות לך באופן אישי על היחס האישי ההתחשבות ההבנה הטיפול הארוך והמסור שלך למקרה שלי.

אני בהחלט מעריכה את תשומת הלב וההשקעה שלך לרגע לא ויתרת והתעקשת לעזור.

אני מודה לך מקרב לב ואשמח אם תעבירי את מכתבי זה גם לממונים עלייך.

אנחנו בדרך כלל נוטים כאנשים רק להתלונן וחשוב שגם ציון לשבח יעבור הלאה.

תודה

נגה


19.6.18 " אין לי מילים הרגשתי שזה חשוב לך כמוני שהחבילה תגיע אלי "

-
היי ז'קלין, סוף סוף החבילה שלי הגיע אלי ורציתי להגיד לך תודה ענקית על השירות והיחס שלך ...

אין לי מילים הרגשתי שזה חשוב לך כמוני שהחבילה תגיע אלי .

אז תודה רבה ואין עליך !
ואולי נפגש יום אחד אני מזמין אותך לשייט בסירה עם תגיעי לכנרת תרימי טלפון....שי


5.7.18 "הדברים הקטנים האלה שנותנים לנו תחושה שאפשר לסמוך על חברת השליחויות"

-

ג'קלין שלום

רציתי להגיד תודה על התערבותך ועזרתך בהשלמת מסירת המשלוח.

מרגע שנכנסת לתמונה הרגשתי שדברים התיישבו במסלול הראוי להם – מקבלת ה SMS האינפורמטיבי בבוקר עם מספרי הטלפון ליצירת קשר איתכם , מספר המשלוח וטלפון ליצירת קשר עם השליח שממש היה חשוב ונתן ביטחון וידיעה שהמשלוח בדרך.

ואם זה השליח שדאג ליידע אותי בטווח הזמנים והגיע ומסר את החבילה . החבילה הגיעה ואני מאושר.

זה מה שעושה את הלקוח מרוצה , הדברים הקטנים האלה שנותנים לנו תחושה שאפשר לסמוך על חברת השליחויות -  קשר אישי ומתן אינפורמציה לאורך הדרך עד השלמת המסירה.

תודה רבה על עזרתך

דרור בלומברג


24.7.18 "כל מה שנעשה בטיפול משלוח שלי הוא יוצא דופן במיוחד בישראל ולכן החלטתי להביע את תודתי"

 -

אני חייב לכתוב את מה שאני הולך לכתוב כי כל מה שנעשה בטיפול משלוח שלי הוא יוצא דופן במיוחד בישראל ולכן החלטתי להביע את תודתי הרבה לעובד בשם חזי בסון.

מהרגע שהמוצר נחת בארץ הוא יידע אותי על כל תנועה עם המוצר זה בשבילי לא מובן מאליו

אני מוקיר תודה לאיש הנפלא הזה שנותן מענה ושירות בכל זמן ולא משנה כמה שאלות היו לי

הוא בדק וחזר עם תשובות בזמן , אני מודה לכם שבחרתם להעסיק איש יקר זה שנותן שרות מעל ומעבר.

תודה רבה לכם על שירות מצויין אדיב ונעים אשמח לעשות מולכם עסקים בעתיד, ולהפיץ את חברתכם בקרב מכריי.

תודה


19.8.18 "כיף ונעים לקבל שירות ויחס אדיב מעובד מסור"

-

לכבוד חברת GCX                                                                      
שלום רב,

לאחרונה הייתי  בקשר עם מחלקת שירות הלקוחות של חברת GCX בכדי לשחרר חבילה שקניתי מאיביי.  

ברצוני להביע את הערכתי לפועלו של  מר שרון קאו ולהודות לו על המקצועיות היחס האדיב והרצון האמיתי לתת שירות ולעזור בכל בעיה שצצה.

שרון ניחן בסבלנות רבה וברצון אמתי לעזור ולתת שרות ללקוח.

כיף ונעים לקבל שירות ויחס אדיב מעובד מסור, הלוואי שירבו כמותו.

תודה רבה לכם שהצלחתם לגייס לשירותכם אחד כמוהו!

בברכה ובתודה

ד"ר אמירה דאהר


30.8.18 " אני חייבת לציין כי אני 15 שנה בתחום ומימיי לא נתקלתי בשירותיות, מקצוענות ואדיבות ללקוח כפי שקבלנו היום"

 

GCX

שלום רב,

ברצוני להוקיר תודה ולשבח את הגב' ג'קלין .

אני חייבת לציין כי אני 15 שנה בתחום ומימיי לא נתקלתי בשירותיות, מקצוענות ואדיבות ללקוח כפי שקבלנו היום.

בעיני שירות זה ראוי לציון מאחר ולצערי בתחום השילוח לא פעם אנו נתקלים בחוסר הבנה, אטימות ותקשורת לקוייה.

על כך אני מבקשת להודות לג'קלין על ההבנה בדחיפות המשלוח והרצון לעזור במציאת פתרון מסירה מהיר ויעיל .

תודה רבה ממני ומרים אסעד.