במעמד סירובך אנו נעדכן סירוב קבלה \ תשלום לנציגינו בחו"ל שינחו אותנו בהחלטת הספק/המוכר. 

עד אז ועל פי חוק, המשלוח יאוחסן במסוף המטענים תחת פיקוח המכס עד להודעה חדשה. 

חשוב לציין כי היה ותתחרט ותבקש לשחרר בהמשך את המשלוח, יצטרפו לדמי הטיפול בשחרור שלנו, דמי אחסנה בגין כל יום שהמשלוח אוחסן תחת פיקוח מכס, בהתאם לחוק. 

כאמור, מדובר בדמי אחסנה שמועברים ישירות למסוף המטענים ואין לנו כל שליטה עליהם שכן הם נדרשים עפ"י החוק. 

אנו ממליצים לך במקביל לפנות למוכר/ספק ולפתוח בקשה להחזרה. 

שים לב, החל מרגע החלטתך לסרב להשתמש בשירותינו לשחרור המשלוח, אנו מונחים מנציגינו בחו"ל שלא לקבל הנחיות מהקונה אלא מהמוכר בלבד ולכן לצערנו, לא יהיה עוד באפשרותנו לסייע לך.

באפשרותך לזרז את ההליך באמצעות פנייה לספק/למוכר בלבד ולא אלינו.